Altius, marketing, oblikovanje, storitve, d.o.o.

Začnimo projekt skupaj

Čučkova ulica 5
2250 Ptuj
02 749 32 10
Image Alt

10 načinov za zapolnitev destinacij

10 načinov za zapolnitev destinacij

Ponudniki potovanj, počitniških destinacij in drugih turističnih storitev, se vedno bolj zavedajo, da morajo biti ustvarjalni pri predstavitvi svoje ponudbe, če želijo pritegniti pozornost potencialnih strank in izstopiti iz konkurence.

Izpostavili bomo 10 načinov, ki omogočajo predstavitev ponudbe  na atraktiven in učinkovit način. Uporabite lahko le posamezne, če jih medsebojno kombinirate, pa se uspešnost komunikacije potencira.

  1. Video posnetki
    Omogočajo predstavitve vaših najboljših destinacij in ponudb v zanimivem videu, ki bo potencialnim strankam prikazal, kakšna doživetja jim lahko omogočite.
  1. Interaktivni katalogi
    Namesto klasičnih katalogov, lahko ponudbo predstavite v interaktivnih, kjer si bodo lahko potencialne stranke same ogledale ponudbo, prilagodile in izbrale potovanje po lastnih željah.
  1. Instagram
    Objavljajte fotografije in video posnetke svojih destinacij in potovanj, uporabljajte relevantne hashtage in tako pritegnite pozornost potencialnih strank.
  1. Jumbo plakati
    Jumbo plakati so velik in učinkovit način predstavitve vaše ponudbe. Z njimi dosežete ogromno število potencialnih strank, saj so postavljeni ob zelo prometnih cestah. Izberite privlačno fotografijo vaše destinacije, dodajte slogan in kontaktne informacije. Dvojček ali trojček je združevanje dveh ali treh jumbo površin, ki so postavljene blizu druga drugi in omogočajo posredovanje istega sporočila. V tem primeru lahko izberete dve ali tri atraktivne fotografije vaših destinacij in jih opremite z enotnimi kontaktnimi podatki.
  1. Spletno oglaševanje – Google ads
    Spletno oglaševanje omogoča zelo ciljano trženje in hipno nagovarjanje strank. Potek oglasne kampanje in odzive strank lahko sproti spremljate in po potrebi prilagajate vsebino sporočila in pogostost prikazovanja. 
  1. Virtualne ture
    Virtualne ture so odličen način, kako lahko potencialnim strankam omogočite ogled destinacij brez dejanskega obiska. Na ta način lahko predstavite svoje destinacije na zanimiv način, potencialne stranke pa lahko dobijo boljšo predstavo o tem, kaj jih čaka na potovanju.
  1. Blogi
    Objavljajte članke o svojih najboljših destinacijah, povejte zanimive zgodbe in tako pokažite potencialnim strankam, da so vaše destinacije vredne obiska.
  1. Spletni seminarji
    Organizirajte spletni seminar o vaši ponudbi, na katerem boste odgovarjali na vprašanja in predstavili svoje najboljše destinacije.
  1. Nagradne igre
    Organizirajte nagradno igro, v kateri lahko sodelujejo vsi, ki si želijo osvojiti brezplačno potovanje ali druge nagrade. To lahko storite preko spleta, na družbenih omrežjih ali na dogodku, na katerem se predstavljate. Sodelovanje v nagradni igri lahko zahteva izpolnjevanje nekaterih pogojev, na primer deljenje vaše objave na družbenih omrežjih ali priporočilo vaše agencije prijateljem. Nagradne igre vam lahko pomagajo, da pritegnete pozornost novih strank ter da ohranite zvestobo obstoječih.
  1. Organizacija tematskih dogodkov
    Organizacija tematskih dogodkov je atraktiven način predstavitve destinacije in hkrati animacije strank. Dogodki lahko vključujejo kulturne, gastronomske in druge aktivnosti, ki jih ponuja izbrana destinacija. Na primer, če vaša turistična agencija ponuja potovanje v Španijo, lahko organizirate večerjo s tipično špansko hrano, plesnim nastopom flamenka in vinsko degustacijo znamenitih španskih vin. S tem boste svojim strankam predstavili turistično ponudbo, kulturo in gastronomijo destinacije.

Predstavitev turistične ponudbe na kreativen in zanimiv način je ključna za uspeh turistične agencije. Video posnetki, interaktivni katalogi, Instagram, virtualne ture, blogi, spletni seminarji in nagradne igre so le nekatere ideje, ki vam lahko pomagajo, da pritegnete pozornost potencialnih strank ter da povečate prodajo svojih destinacij. Pomembno je, da se odločite za tiste načine, ki najbolj ustrezajo vaši ciljni publiki, in da se osredotočite na tiste destinacije, ki so najbolj priljubljene med vašimi strankami. S kreativnim pristopom k predstavitvi vaše turistične ponudbe boste zagotovo izstopili iz množice ter si zagotovili večjo prepoznavnost na trgu.

Potrebujete pomoč pri izbiri najbolj učinkovitih načinov predstavitve vaše turistične ponudbe? Kontaktirajte nas!

Če potrebujete nasvet pri izbiri najbolj učinkovitih načinov predstavitve vaše turistične ponudbe ter pomoč pri njihovi izvedbi, smo za vas dosegljivi na info@altius.si ali na telefonu 02 749 32 10. Dovolite, da vam pomagamo zapolniti vaše destinacije!

Ne pozabite se naročiti na naše občasne vsebine o tržnem komuniciranju, ki vam bodo pomagali izboljšati vašo marketinško strategijo. Skupaj lahko dosežemo odlične rezultate!