Oglaševanje

Oglaševanje

Kako obvestiti uporabnike o svojih izdelkih, storitvah, jih obveščati in nenazadnje prepričati k nakupu?

Kako prepričati še najbolj zahtevne kupce, usmerjati neodločene kupce in vplivati na spremembo ustaljenih navad kupcev?

Kako prikazati izdelke na čim bolj privlačen način, ki je hkrati tudi najbolj preprost in razumljiv za uporabnika?

Kako oglaševanje posameznega izdelka/storitve v največji meri prilagoditi posameznim medijem?

S kreativnimi oglasi, ki so prilagojeni posamezni obliki oglaševanja

 

Tradicionalni mediji nasproti netradicionalnim medijem

Ustaljeni tradicionalni mediji ponudijo oglaševalcem veliko potencialnih potrošnikov. Veliko oglasov v njih pa onemogoča oglaševalcem opaznost in učinkovitost, poleg tega pa si potrošniki zaradi prenasičenosti zapomnijo vse manj oglasov.
Zato se za ciljano oglaševanje vse bolj poslužujejo kreativnih oblik oglasov in lokacij oglaševanja v netradicionalnih medijih (toaletni prostori, talno oglaševanje, ročaji na bencinskih črpalkah,…).
Netradicionalni mediji se uporabljajo kot podporni mediji, da dosežejo tiste ljudi, ki jih tradicionalni, množični mediji ne bi dosegli in da podprejo njihova sporočila.

Digitalni mediji

Digitalni mediji so popolnoma naravnani na posamezne skupine ljudi in ustvarjajo odnos oglaševalec - potrošnik. To so mediji, ki resnično poskušajo kar najbolje spoznati potrošnika in zadovoljevati potrebe posameznikov oziroma določenih skupin ter spremljajo svojega potrošnika tako rekoč na vsakem koraku. Ugotavljajo, kaj ga zanima, katere vsebine, oglasi ga pritegnejo in tako zbirajo podatke, na podlagi katerih mu posredujejo »zanj prikrojene« oglasne vsebine (vsebinsko oglaševanje).
Tukaj se zato pojavlja tudi problem zasebnosti potrošnika, ki medij uporablja. Poleg tega pa poskuša doseči potrošnika v trenutkih, ko ima čas, ko je sam s seboj, neobremenjen z drugimi dražljaji iz okolja, ali celo takrat, ko to sam želi. Lahko se pojavijo kjer koli, kadar koli, povsem nepričakovano, inovativno in presenetijo nepripravljenega potrošnika. To pa jim daje tudi dodatno prednost, da predstavijo določen produkt kot inovativen, zanimiv, vznemirljiv.  

Oglaševanje
Potrošniki vse bolj postajajo tisti, ki iščejo oglaševalce, postajajo aktiven uporabnik. Z interaktivnostjo se daje možnost direktne medsebojne komunikacije med organizacijo in potrošnikom komunikacije, ne glede na oddaljenost in čas.

Med oglaševalci je vse bolj razširjen programatični zakup oglasnega prostora, ki je eden ključnih elementov prihodnosti za digitalno oglaševanje.


Pri vseh oblikah oglaševanja pa je pomembno,  da oglasno sporočilo, ki ga želi sporočiti določena blagovna znamka ali podjetje, prilagodimo glede na medij. Če je namreč sporočilo v nasprotju z vrednotami  določenega medija, oglaševanje prek njega ne bo verodostojno, verjetno in tako tudi ne bo učinkovito, ne glede na to, kakšen je doseg tega medija in kakšna frekventnost oglasa.