Grafično oblikovanje

O grafičnem oblikovanju

Grafično oblikovanje je izredno pomembna veja v procesu nagovarjanja ciljnih skupin in je ključnega pomena pri tem, kako obdržati nagovorjenega na točki, ki kasneje vodi do željenega cilja, pa naj bo to nakup ali kakšna druga interakcija med ponudnikom in kupcem oziroma koristnikom storitev.
Več ...


Logotipi

Logotip je grafični prikaz imena podjetja ali blagovne znamke.
Logotip je sestavljen iz besednega dela imena in simbola, lahko pa je tudi samo ime (npr. Coca-Cola) s prepoznavno značilno tipografijo črk v kombinaciji s prepoznavno značilno barvo podjetja ali blagovne znamke.
Več ...


Celostna grafična podoba - CGP

Celostna grafična podoba ali krajše CGP, je temelj graditve image-a oziroma podobe podjetja ali blagovne znamke. Pomembna je za identiteto in prepoznavnost na trgu. Na simbolni ravni predstavlja tako vrednote podjetja, cilje in dejavnost. Celostna grafična podoba je pomemben dejavnik komunikacije s ciljnimi skupinami, ki jih želimo doseči.
Več ...


Tiskovine

Tiskovine so pomemben del komunikacijskih aktivnosti podjetja in del promocije ter predstavitve vašega podjetja ali blagovne znamke. Promocijske materiale vam oblikujemo v skladu s celostno grafično podobo podjetja oziroma za posamezne promocijske akcije.
Več ...


Etikete in embalaža

Eden pomembnejših elementov pri prodaji je dobro oblikovana embalaža ali etiketa, saj na "licu mesta" prodaja izdelek. V poplavi izdelkov na prodajnih policah mora biti opazna in prepoznavna. Dajati mora vtis zanesljivosti in kvalitete ter podati točno informacijo o samem izdelku. Nikakor ne sme zavajati, saj enkrat razočaran kupec nikoli več ne poseže po tem izdelku ali blagovni znamki.
Več ...


Plakati in jumbo plakati

Jumbo plakat (plakat velikih dimenzij) je vse prisotno oglaševalsko sredstvo. Namenjen je predvsem oglaševalskim akcijam in graditvi image-a podjetja ali blagovne znamke. Jumbo plakat je oglaševalski medij ki mora delovati "na prvo žogo". Velikokrat se zgodi, da oglaševalci želijo na jumbo plakat postaviti čimveč informacij, kar pa je kontra produktivno in izniči osnovno funkcijo jumbo plakata.
Več ...