Altius, marketing, oblikovanje, storitve, d.o.o.

Začnimo projekt skupaj

Čučkova ulica 5
2250 Ptuj
02 749 32 10
Image Alt

Vizualna osvežitev, ki spoštuje identiteto: prenova logotipa TBP

Vizualna osvežitev, ki spoštuje identiteto: prenova logotipa TBP

Vsaka blagovna znamka je živo jedro podjetja – raste, se razvija in komunicira s svetom. Vizualna identiteta pri tem ni zgolj »obleka«, temveč strateški izraz vrednot, poslanstva in usmeritve. Ko smo pristopili k prenovi logotipa podjetja TBP, smo zato izhajali iz bistvenega vprašanja: kako ohraniti prepoznavnost in obenem odpreti vrata sodobnim komunikacijskim zahtevam?

Evolucija – ne revolucija

Logotip TBP smo osvežili z izjemnim spoštovanjem do obstoječe identitete. Izvedli smo le modifikacijo in ne redesigna logotipa, saj blagovna znamka že desetletja uživa zaupanje na trgu in se ponaša z močno tehnično in poslovno zgodbo.
Nova različica ohranja strukturo in temeljne značilnosti, izvedene prilagoditve, omogočajo boljšo uporabnost v sodobnih kontekstih.

Ključni poudarki prenove:

  1. Skalabilnost in digitalna učinkovitost

Nova različica logotipa deluje optimalno v različnih velikostih in kontekstih – od tiskanih materialov do mobilnih aplikacij. Posebno pozornost smo namenili temu, da logotip ostane jasen in prepoznaven tudi v najmanjših formatih ter v enobarvnih različicah.

  1. Tipografsko ravnovesje

Z natančno obdelavo tipografije smo dosegli boljšo berljivost in profesionalen vtis, ki bolje izraža tehnološko osredotočenost TBP, hkrati pa omogoča večjo fleksibilnost v uporabi.

  1. Optimizacija za sodobno komunikacijo

Manjše, a premišljene spremembe razmerij in proporcev krepijo uravnoteženost logotipa. S tem je blagovna znamka pripravljena na učinkovito delovanje v vseh kanalih – od digitalnih do fizičnih.

  1. Dodatek nove barve – zelena kot simbol razvoja in okoljske naravnanosti

Obstoječima identitetnima barvama, modri in rumeni, smo dodali zeleno. Ta ni le vizualna osvežitev, temveč tudi simbolna nadgradnja: zelena ponazarja trajnostno naravnanost podjetja, povezanost z naravo ter odprtost za prihodnost. Uporablja se v podpornih grafičnih elementih in komunikacijskih aplikacijah, kjer dodaja globino in svežino vizualni pripovedi znamke.

Prenova logotipa – strateška odločitev

Prenovo logotipa vedno razumemo kot poslovno odločitev – ne zgolj oblikovalsko. Osvežen logotip TBP je rezultat sodelovanja, strateškega razmisleka in želje po tem, da se blagovna znamka še naprej razvija znotraj sodobnih okvirov, brez izgube svoje identitete.

Kdaj razmisliti o modifikaciji logotipa?

Čeprav logotipi pogosto veljajo za nekaj trajnega in nespremenljivega, jih poslovno okolje, tehnološki razvoj in spremembe v potrošniških navadah lahko hitro postavijo pred izziv: ali naš logotip še vedno učinkovito komunicira to, kar smo danes – in kamor gremo jutri?

Obstajajo jasni trenutki, ko je modifikacija ali osvežitev logotipa priporočljiva in strateško smiselna. Med ključnimi razlogi so:

  • Večji tehnološki premiki in digitalizacija komunikacij
    Prehod v digitalno poslovanje pogosto razkrije, da obstoječi logotip ni optimiziran za uporabo na ekranih, v odzivnih spletnih vmesnikih, mobilnih aplikacijah ali interaktivnih vsebinah. Logotip mora delovati enako prepričljivo v digitalnem svetu kot v fizičnem.
  • Neučinkovitost na sodobnih platformah
    Če logotip izgubi jasnost ali moč prepoznavnosti, ko je prikazan kot favicon, profilna slika na družbenih omrežjih ali v e-poštnem podpisu, je to znak, da potrebuje prilagoditev. Sodobna uporaba zahteva visoko skalabilnost in vizualno enostavnost.
  • Vizualna neuravnoteženost ali zastarela tipografija
    Logotipi, ustvarjeni v preteklih desetletjih, pogosto vsebujejo elemente, ki danes vizualno delujejo togo ali preveč zapleteno. Neravnovesje v razmerjih, preveč detajlov ali zastarela pisava zmanjšajo profesionalni vtis in otežujejo sodobno aplikacijo.
  • Subtilna modernizacija brez izgube identitete
    V mnogih primerih ni potrebe po popolni zamenjavi, temveč po previdni modifikaciji, ki izboljša logotip, ne da bi pri tem ogrozila zgodovino blagovne znamke ali zmedla obstoječe uporabnike. To je pogosto najboljši pristop za podjetja z dolgoletno tradicijo.
  • Spremembe v poslovni strategiji ali pozicioniranju
    Če podjetje razširi svojo ponudbo, vstopi na nove trge ali se strateško repositionira, mora to pogosto spremljati tudi vizualna osvežitev – vključno z logotipom. Identiteta naj podpira nove cilje in ne zadržuje blagovne znamke v preteklosti.
  • Povečana konkurenca in potreba po diferenciaciji
    V zasičenem trgu lahko zastarela ali generična vizualna identiteta oteži diferenciacijo. Dobro premišljen logotip pomaga izstopati – ne kričeče, temveč dosledno in strateško.

V primeru TBP je šlo za prefinjeno nadgradnjo, ki spoštuje vizualno dediščino in obstoječo prepoznavnost blagovne znamke, hkrati pa omogoča sodoben, prilagodljiv in funkcionalen nastop. Takšna modifikacija ni kozmetična – je izraz jasne zavezanosti razvoju, učinkovitosti in sodobni poslovni komunikaciji.

Ponosen projekt. Močno partnerstvo.

Prenova logotipa TBP je rezultat premišljenega sodelovanja, spoštovanja blagovne znamke in strokovnega pristopa. V Altiusu smo ponosni, da smo lahko prispevali k tej zgodbi rasti in modernizacije.

Bi tudi vaša znamka potrebovala osvežitev, ki bo delovala na sodobnem trgu?
Pišite nam. Skupaj poiščemo ravnotežje med dediščino in prihodnostjo.