Organizacija dogodkov

Organizacija dogodkov


Dogodki
so del celostne komunikacijske strategije in postajajo vse bolj pomemben del tržno komunikacijskega spleta. Z dogodki, ki so v skladu s cilji tržnega komuniciranja lahko:

  • informirate o novem izdelku, spremembi ali novi uporabi izdelka oz. storitve,
  • prepričate in gradite ugled podjetja,
  • spomnite na vaš izdelek, storitev, blagovno znamko,
  • spodbudite ciljno javnost k nakupu.

S strokovnimi sodelavci obvladujemo dogodek v vseh fazah delovnega procesa (idejna zasnova, scenarij, načrtovanje, adrema povabljenih, nastopajoči, oprema prostora, realizacija dogodka, PR aktivnosti, spletno mesto, catering, ...)

Vrste dogodkov: promocije, novinarske konference, otvoritve, razstave, sejmi, izobraževalni dogodki, interne zabave, prireditev za širšo javnost.


  • Organizacija dogodkov
    Organizacija dogodkov
  • Organizacija dogodkov
    Organizacija dogodkov
  • Organizacija dogodkov
    Organizacija dogodkov