Logotipi

Identiteta podjetja ali blagovne znamke


Logotip je grafični prikaz imena podjetja ali blagovne znamke in temelj celostne grafične podobe.

Logotip je sestavljen iz besednega dela imena in simbola, lahko pa je tudi samo ime (npr. Coca-Cola) s prepoznavno značilno tipografijo črk v kombinaciji s prepoznavno značilno barvo podjetja ali blagovne znamke.

Logotip je prvi kontakt s ciljno javnostjo s katero nameravamo komunicirati. Je predstavitev in identifikacija podjetja ali blagovne znamke. Logotip je "obraz" podjetja, zato se mora le-to z njim poistovetiti. Pri tem pomaga dober simbol, ki predstavlja to kar želi podjetje sporočiti, predstavlja filozofijo podjetja in vsekakor ni zgolj dekorativni element ali slikica.

Logotip mora biti prepoznaven, hitro zapomnljiv, s prepoznavno značilno pisavo, barvo in obliko.


Zaradi zasičenosti ponudbe izdelkov in storitev mora biti izdelava logotipa zelo premišljena, kajti le tako se lahko neko podjetje na trgu še bolj izpostavi pred konkurenco.