Novice

Gradnja blagovne znamke v »korona času«

V blagovno znamko je potrebno vlagati ves čas: tako v času rasti kot v času krize. Da vaša blagovna znamka preživi, jo morate ves čas »hraniti«. Blagovna znamka namreč predstavlja obvezo do vaših kupcev in poslovnih partnerjev.

Preberi več

Ste pripravljeni na nove izzive v spletnem poslovanju?

Sedaj imate možnost povračila
do 60% cene
spletne strani oz. spletne trgovine

Hitra in ugodna izvedba funkcionalne spletne strani in spletne trgovine

Preberi več

Spoštovani poslovni partnerji!

Kako se v poslu odzvati na trenutne razmere?

Vsi smo se znašli v obdobju negotovosti in vsi se poskušamo prilagajati trenutni situaciji. Dejstvo je, da se bo večina posla preselila na splet.
Smo pripravljeni na ta korak?
Je naša spletna stran dovolj zanimiva, ažurirana, posodobljena in prilagojena mobilnim napravam?

Preberi več

Knjiga in predstavitveni film sta zaznamovala dogodek ob obletnici Mlina Korošec

Melodija, ki jo pojejo mlini, je pesem moke, ki se skrbno uglašena zlije na našo mizo.  

Žito, ki je ljudem poznano že več kot deset tisoč let, se je na ptujskem območju uporabljalo in mlelo že v rimskem obdobju. Gradnja mlinov, povezovanje v cehe, dajatve in kmečka menjava, vse to je zaznamovalo mlinarsko dediščino na tem območju. Eden izmed plavajočih mlinov na Dravi je že pred 200 leti mlel pod taktirko družine Korošec. Mlinarske veščine so ponesli iz roda v rod, jih leta 1939 podkrepili s sodobnim mlinom na električni pogon ter ohranili vse do danes.

Preberi več